חברת כביש חוצה ישראל

חברת כביש חוצה ישראל

חברת דטהמפ היתה חברת הפיקוח של חברת חוצה ישראל בעת ההקמה של כביש חוצה ישראל, הלא הוא כביש 6. ככזאת, ביצעה החברה בדיקה של הסימונים אותם סימן מודד הקבלן המבצע, לאחר הביצוע, בדקה האם הביצוע היה בהתאם למתוכנן והתריעה בזמן אמת במקרה של חריגה.
מלבד שירותי הפיקוח בשטח, חברת דטהמפ העמידה צוות שלם של חשבי כמויות ובשונה מפרויקט רגיל בו חשב הכמויות של הקבלן המבצע הגיש למהנדס הביצוע את חישובי הכמויות שלו, כל ההתנהלות הזאת בוצעה ישירות מול חשבי הכמויות של חברת דטהמפ והכל בהתאם לשינויים שהיו בשטח והוראות הביצוע שהתקבלו מהמפקח בשטח ושסתרו את התכנון.

בעת הקמת כביש חוצה ישראל, היה מדובר בתהליך וביוזמה שכמותם לא היתה לפני כן בפרויקטי תשתית בסדרי גודל כזה.
חשבי הכמויות של דטהמפ חישבו את הכמויות של עבודות העפר, עבודות הסלילה, עבודות הניקוז ואפילו עבודות הבטונים. עם סיום הפרויקט, התחיל שלב התביעות וגם שם חברת דטהמפ היתה שותפה מובילה ודאגה לחשב את כל הכמויות ולחסוך בס"ה יותר מ-7% מעלות הפרויקט כולו.

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com