פרויקטי ליווי הכנת תכניות מתאר של משרד הפנים

ליווי הכנת תוכניות מתאר של משרד הפנים

חברת דטהמפ משמשת כיועץ המיפוי, המדידות וה- GIS בפרויקטי תכנון תכניות אב ומתאר של משרד הפנים.

לחברה ניסיון רב שנים בפרויקטים הכולל הסבת נתוני משרד הפנים לסביבת העבודה של המתכננים השונים, קליטה ומיפוי טופוגרפי של התכסית והתבליט עם כל הפרטים הנראים לעין ובכלל זה מבנים, דרכים, גדרות, קירות, שוחות, עמודים, עצים, קווי גובה וגבהים אופיניים של הטופוגרפיה והפרטים.

במסגרת העבודה, בוצעה קליטה של שכבת הגושים והחלקות העדכנית והוכנה שכבת קומפילציה סטטוטורית של המצב התכנוני הקיים והמתוכנן.

כמו כן, הוצגו הנתונים הסטטיסטיים והסוציואקונומיים הנאספים בפרויקט ע"י היועצים, על פני המרחב הגיאוגרפי וניתן יעוץ במחשוב ובטיפול בנתונים.

השלב הבא היה הסבת הפרויקט, כולל כל תשריטי היועצים, למערכות המקוונות של משרד הפנים. חברת דטהמפ השתתפה בפרויקטים רבים וביניהם: נצרת עילית, בני ברק, יוקנעם, נתניה, חורפיש, אלעד, עין אל אסד, לוד, גוש חלב, פסוטה, ג'ת ינוח, ערערה, רכסים, שוהם ועוד.

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com